De volgende stap is genomen - Reisverslag uit Tauriano, Italië van Martina & Bas Koggel-Priekaar - WaarBenJij.nu De volgende stap is genomen - Reisverslag uit Tauriano, Italië van Martina & Bas Koggel-Priekaar - WaarBenJij.nu

De volgende stap is genomen

Blijf op de hoogte en volg Martina & Bas

06 Augustus 2012 | Italië, Tauriano

De volgende stap naar onze reis rond het zuidelijk halfrond is inmiddels genomen.

Alle persoonlijke spullen zijn uit de Joh. Uitenbogaertstraat verdwenen en verplaatst naar Losser of naar ons tijdelijke tussenstation, het appartement van Saskia. Voor de komende periode is ons appartement dan ook verhuurd.

Om daar even van bij te komen zijn we toch nog maar even afgereisd naar Italie. Bas samen met Harmen voor 2,5 week en Martina kwam ietsje later voor 6 dagen.

Daarnaast hebben we tevens onze eerste tegenslag moeten verwerken. De reisorganisatie waarmee we de laaste 3 weken van onze reis in Bolivia en Peru hebben geboekt (en die Martina nog helemaal door het systeem had gehaald en netjes in Engeland ingeschreen bleek ed) is failliet gegaan. Deze reis gaat dus niet meer door en ons geld zijn we waarschijnlijk kwijt..... De organisatie bleek namelijk wel aangesloten te zijn bij het garantiefonds in de UK, maar dat geldt weer niet voor ons Hollanders.... We proberen het nu dus terug te krijgen via de creditcardmaatschappij. We zullen zien...

Inmiddels komt de reis overigens akelig dicht bij. Nog een maandje en dan zitten we al in Nairobi! Een aparte maar ook leuke gedachte. We kunnen (en willen) dan ook echt niet meer terug en werken langzaam naar dat moment toe.

Nog 18 (Martina) en 15 (Bas) dagen werken en dan is het al zo ver. Hopelijk hebben we dan inmiddels een vervangende trip gevonden voor Bolivia en Peru, want de Machu Picchu willen we per se onderdeel van onze reis laten zijn. wordt dus ongetwijfeld vervolgd.

We houden jullie op de hoogte!

Voor nu een zonnige groet uit Italie! Een afscheidsborrel (bij mooi weer in het park) volgt nog evenals de uitnodiging. Datum nog onbekend, maar ergens eind augustus is de planning!

Liefs,

Martina & Bas

• 07 Augustus 2012 - 04:18

Merel:

Hey Tinus,

Wat een heerlijk vooruitzicht! Wel enorm jammer van die reismaatschappij,ik hoop voor jullie dat er iets te regelen valt.
    Alvast een goede start van je reis gewenst! Wij gaan woe op weg naar Curaçao en zijn pas 31 augustus weer terug. Genietse samen en ik blijf jullie volgen!

Liefs!

• 10 Augustus 2012 - 13:53

Lytje:

Hey Tinus,

Geen faillissementen check gedaan ;-)). (Geintje) hahaha, maar wel balen zeg én dat zo vlak voor de reis.
    Ik ga je erg missen, dus laat maar veel van je horen langs deze weg.

Liefs,
    Ly

• 10 Augustus 2012 - 14:26

MARTINA EN BAS:

Laatste update: Het geld voor de failliette reisorganisatie hebben we inmiddels via de creditcard maatschapij terug!

• 03 September 2012 - 20:47

Theo En Hanny:

Hallo Bas en Martina,

Wij wensen jullie een goede reis en zullen jullie zeker volgen.
    Geniet van alles en kom weer goed naar huis (over een hele poos!!)

Groetjes
    Theo en Hanny