Nog 1 dag.....! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Martina & Bas Koggel-Priekaar - WaarBenJij.nu Nog 1 dag.....! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Martina & Bas Koggel-Priekaar - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag.....!

Blijf op de hoogte en volg Martina & Bas

04 September 2012 | Nederland, Losser

Nog 1 dag te gaan voordat we naar onze eerste bestemming, Nairobi in Kenia, vertrekken.

We vliegen morgen om 11:15 uur en zullen om 19:15 uur Nederlandse tijd in Nairobi aankomen.

De laatste voorbereidingen zijn allemaal getroffen, de backpacks zijn gepakt, de i-pod is geladen, de haartjes zijn geknipt, al onze zooi staat inmiddels in Losser op zolder en we hebben zojuist alvast ingecheckt. Laat maar komen dus die reis!

In ons vorige bericht vermelden we nog dat de reisorganisatie in Peru waarbij we onder andere de Inca Trail hadden geboekt failliet is gegaan. Inmiddels kunnen we melden dat we al ons geld via de creditcard maatschappij terug hebben. Dat ging echt buitengewoon snel! De nieuwe Inca Trail is inmiddels dan ook alweer geboekt bij een andere reisorganisatie, waarbij we in verband met onze eerdere boeking bij de failliette maatschappij nog korting kregen ook! Een geluk bij een ongeluk dus.

Vandaag rest ons dus niets anders dan nog een laatste keer te checken of we echt alles bij ons hebben, de laatste fles champagne die we nog hebben bewaard leeg te trekken (bedankt Daan ;)) en te beginnen met het slikken van malaria pillen. Dat laatste zullen we de komende 50 dagen vol moeten houden....

Het ga jullie allen goed en tot ons volgende bericht vanuit Afrika!

Liefs,

Martina & Bas

• 04 September 2012 - 15:13

Vanni En Ina:

Hoi Lieverds,

We wensen jullie nogmaals een geweldige reis, veel onvergetelijke momenten en vooral alles in goede gezondheid beleven en kom over 200 dagen lekker weer naar Nederland. Enjoy your trip!!!!!

• 04 September 2012 - 17:55

Puck:

Lieve Tinus en Bas,

Ohhh wat spannend allemaal, maar het klinkt inderdaad alsof jullie er helemaal klaar voor zijn. Alles gepakt en bezakt, laatste alcoholische uitspatting voor een aantal uur:-) en GO!
    Heel heel veel plezier en geniet van iedere minuut!
    Ben benieuwd naar de eerste update:-)
    Dikke kus Puck

• 04 September 2012 - 21:30

Kirin:

Lieve beide,

Super spannend dat jullie morgen vertrekken!!! Pas goed op elkaar en geniet ervan!!

Liefs, Kirin

• 04 September 2012 - 22:56

Lydia & Erwin:

Lieve Martina en Bas,

Misschien gaat er morgen nog iets mis op Schiphol en zien we elkaar nog....ervan uitgaande dat dit niet zo is (en dat is de bedoeling), dan wensen we jullie heel veel plezier op jullie fantastische reis. Het gaat nu echt beginnen! Wat zullen jullie er naar uitgekeken en wat zullen jullie een plezier hebben gehad (?) in de verhuizing, het verslepen van spullen en de logeerpartijtjes, Kortom maak er wat van: Geniet van elkaar en geniet van alles wat al die mooie bestemmingen jullie te bieden hebben! Wij kijken uit naar alle mooie verhalen....

Liefs,

Erwin & Lydia